Salgsbetingelser

Foretaksinformasjon

Gjendebåten AS, Org.nr. 988 237 019 MVA.

Kontaktdetaljer

Øygardsvegen 187, 2680 Vågå.
Telefonnummer: 913 06 744
E-post: harald@gjende.no

Produktinformasjon og pris

Produktinformasjon

Produktene som selges i denne nettbutikken er elektroniske reisebevis. Elektroniske reisebevis er gyldige ved fremvisning av strek- eller qr-kode enten på papir, eller ved fremvisning av kvittering pr. e-post. Kunden er selv ansvarlig for å kunne fremvise gyldig reisebevis.

Priser

Alle priser er i norske kroner og vises inklusive merverdiavgift. Totalkostnaden for kjøpet vil fremkomme før bestillingen og inkludere alle kostnader forbundet med kjøpet som avgifter, gebyr og leveringskostnader.

Forbehold

Vi tar forbehold om eventuelle feil når det gjelder pris og informasjon om varer/ tjenestene på siden. Ta kontakt med oss hvis du har spørsmål. Vi ønsker å gi deg god hjelp og en vellykket handel!

Salgs- og leveringsbetingelser

Ekspedering av ordre

Alle ordrer behandles automatisk av billettsystemet. Etter utført kjøp og betaling vil din ordre være klar for verifisering av våre billettmaskiner på båtene.

Leveranse

Ordren leveres umiddelbart etter at ditt kort er belastet. Ordren blir sendt til din e-postadresse, og blir synlig på skjermen etter gjennomført betaling. Ordren anses som levert når den er oversendt til kunde pr. e-post.

Betaling

Vi krever betaling for varen fra det tidspunkt bestillingen blir utført.

Kortinformasjon

Når du handler hos blir betalingen behandlet av Nets/Teller, som er en sikker elektronisk betalingsløsning for Visa og MasterCard/ Eurocard. All kortinformasjon blir oppbevart i henhold til kortselskapenes regelverk.

Varighet

Billetter/elektroniske reisebevis er gyldig for det tidspunkt/avgang de er kjøpt for, ubenyttet billetter refunderes ikke. Fleksible billetter gjelder for sesongen inneværende år, ubenyttede fleksible billetter refunderes ikke.

Personopplysninger

Vi behandler persondata i følge lov om personopplysninger. Opplysninger som kan knyttes til deg som person vil aldri bli gjort tilgjengelig for andre virksomheter eller bli koblet med andre eksterne register.

Rutiner for retur av varer

Dersom det foreligger en mangel ved produktet, må du innen rimelig tid etter at du oppdaget den, gi skriftlig melding(e-post eller brev) om at du vil påberope deg mangelen. Du vil motta informasjon om hva du skal gjøre videre. Reglene om reklamasjon finnes i Lov om forbrukerkjøp (forbrukerkjøpsloven).

Avbestilling og angrerett

Iht. angrerettloven §19. inngår ikke enkeltstående tjenester dersom selgeren ved avtaleinngåelsen forplikter seg til å levere tjenesten på et bestemt tidspunkt, eller innenfor et bestemt tidsrom. Det er derfor ingen angrerett eller avbestillingsmulighet for billetter kjøpt for reise med Gjendebåtene. Ved særskilte omstendigheter kan det gjøres avvik fra denne bestemmelsen.